Malatya Maski Genel Müdürlüğü Varlık Yönetim Sistemi ve Abone Yönetim Sistemi projesi birçok entegre yapısı ile birlikte canlıya alındı. Kurumsal süreçler uyarlanarak başarılı bir geçiş ile örnek bir proje daha hayata geçmiş oldu.
Çözümlerimiz
Talep (Yatırım) Yönetim Sistemi
Müşterinin Yeni abonelik ve Hat taleplerine ile İşletmelerin hat yatırımlarını yönetebilecekleri talep, etüd, imalat, hakediş gibi süreçleri ABYS, CBS gibi bileşenler ile tam entegre yönetebileceğiniz Su/Elektrik/Doğalgaz dağıtım şirketleri için özel olarak hazırlanmış ihtiyaca özel bir çözüm olarak sunulmaktadır.
Varlık Yönetim Sistemi
Varlık envanterinin oluşturulması, şebeke üzerinden takibi, işletme maliyetlerinin yönetimi, sözleşme yönetimi, hakkedişlerin yönetimi, ambarlar ve malzemelerin yönetimi, ölçüm noktaları ve ölçüm değerlerinin yönetimini yapabilirsiniz.
İş Emri Yönetimi
Endeks okuma ile bütünleşik olarak çalışan iş emri uygulaması sayesinde tüm iş emirlerinizi parametrik olarak yönetebileceksiniz. Süreçler otomatik ilerlerken tüm birimler sadece işlerini yapıyor olacak. Sistem sizin yerinize tüm kontrolleri ve yönlendirmeleri yaparak eksiksiz bir iş emri süreci yönetmenize yardımcı olacak.
Alacak Yönetim Sistemi
Müşteri alacaklarınız kurduğunuz model üzerinden süreç içerisinde otomatik olarak yönetilmektedir. Sistem kesintisiz olarak alacaklarınızı takip ederek bilgilendirmeleri anlık olarak yapmaktadır. Alacak yönetimi ile kurumsal alacak takibinizdeki iş yükünüz hafifleyecek çok daha kesin sonuçlar alarak gelirlerinizi arttıracaksınız.
Başarı Hikayeleri
MASKİ Alacak Yönetim Sistemi
İşletmelerin yatırım yapabilmesi ve müşteri ihtiyaçlarını karşılayabilmesi için tahakkukunu yapmış olduğu gelirlerin zamanında tahsil edebilmesi gerekmektedir.
Devamını Oku
İSU Arıza Yönetim Sistemi
Kağıt ortamlarda takip edilen ve yönetilemeyen arıza süreçleri İSU Genel Müdürlüğü için tam anlamıyla hayata geçirilen başarılı bir proje deneyimi yaşattı.
Devamını Oku
SASKİ Abonelik Talepleri Yönetim Sistemi Projesi
Müşterilerin temel sorunlarından biri de yeni abonelik başvuru işlemlerinin işletme içerisindeki işlem adımlarının çok ve karmaşık olması. Sunmuş olduğumuz çözüm ile Saski Genel Müdürlüğünün konuya yaklaşımı müşterilerini kısa sürede memnun edecek türden.
Devamını Oku
Meram KET Yönetim Sistemi Projesi
Küçük ek tesis imalat süreçlerini yönetebilmek için tasarlanan projede talep ve etüd işlemlerinin CBS ortamında yapılabilmesi, süreçlerin BPM üzerinde tasarlanması ile işletme içerisinde dinamik bir altyapı oluşturuldu.
Devamını Oku
Blog
185 çağrı merkezi ve saha ekipleri online sistemle anlık bilgi paylaşabilecekler, İş süreleri ve hizmet süreleri ölçülerek müşteri memnuniyeti arttırılacaktır.
Taşınmaların CBS köşe koordinatları ile birlikte sisteme tanımlanması, kira, işgaliye, tahsis, tevhid, ifraz işlemlerini ve yönetmelik dahilimdeki tüm raporları alınabilmektedir.
Varlık Yönetim sistemi projesi ile birlikte varlıklar ve iş emirleri saha ile bütünleşik yapıda yönetilecek.
Abone Yönetim Sistemi ve Varlık Yönetim Sistemi projesi başladı. Varlık ve Abone verileri ile bütünleşik bir süreç tasarlandı. Birçok farklı bileşen ile entegrasyon yapılacağı projede sisteme kazandırılan bir aboneliğe ait tüm süreç kesintisiz olarak izlenebilecek ve yönetilebilecek.
Online işlem merkezi ile işlemler daha kolay ve daha hızlı. Sadece birkaç tıklama ile güvenli olarak kuruma gütmeden tüm işlemlerinizi yapabilirsiniz.
Yazılım süreçleri olgunluk seviyesini belirleyen TS ISO/IEC 15504 belgesini aldık. CMMI Level 3’e denk gelen bu belgelendirme sürecinde emeği geçen herkese teşekkür ederiz.
KASKİ Kayseri Su ve Kanalizasyon İdaresi Abone Yönetim Sistemi projesi tamamlandı.
Mersin Su ve Kanalizasyon İdaresi Abone Yönetim Sistemi projesi başladı. Proje kapsamında Talep Yönetimi, Abone Yönetimi, Varlık Yönetim olmak üzere sunmuş olduğumuz çözümler devreye alınacak.
Tüm dünyayı etkisi altına alan COVID-19 ile mücadele ettiğimiz bu zor günlerde değerli müşterilerimizin, çalışanlarımızın, ailelerimizin ve toplumumuzun sağlığını en üst seviyede tutuyoruz.
“8. INGAS Uluslararası Doğalgaz Kongre ve Fuarı”nda G2 numaralı alanda yerimizi alarak doğalgaz sektörüne ait çözümlerimizden bahsedeceğiz. Tüm katılımcıları standımıza bekliyoruz.
Belgelendirme denetimlerini başarı ile geçerek, ''ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi'' versiyonuna güncelledi.
Denetimlerini başarı ile tamamlayarak ISO 27001 Bilgi güvenliği sertifikası almaya hak kazandık.
Hizmet kalitemizi ve müşteri memnuniyetimizi arttırmak için 01.02.2019 tarihi itibari ile Bilişim vadisi ofisimiz açıldı.
Enerji sektörü çözümlerimizi sunmak için 7. Uluslararası İstanbul Akıllı Şebekeler Kongre ve Fuarına katılıyoruz. G-3 Numaralı standımıza bekleriz.
Referanslarımız
Yonca Bilişim Teknolojileri ilk günkü kararlılığı ile yoluna devam etmekte olup bilgi birikimi ve tecrübelerini müşterileri ile paylaşmaktan mutluluk duymaktadır.